Wij verbinden
Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?
Direct alle Klantgegevens
Bij de hand
Pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek.
Klikbare telefoonnummers
In webbrowser
(Click-to-dial)
Scheelt tijd en voorkomt fouten.
Download ook het whitepaper
‘De ideale thuiswerkplek’
“Snellere respons, grotere klanttevredenheid dankzij telefonie & CRM”.
Voordelen CRM-integratie
Efficiënter
Door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer.
Klantvriendelijker
Je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer.
Gebruiksvriendelijker
Werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen.
Minder foutgevoelig
Altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn.