Skip to content

Support085 - 1 119 119

Voclarion
  • Oplossingen
    • Vast Mobiel Integratie
    • Thuiswerken voor teams
    • CRM integratie
    • Voclarion VoIP App
    • Bedrijfsverzamelgebouwen
  • Whitepapers
  • Quickscan
  • Over Voclarion
    • Werken bij Voclarion
      • System Engineer
      • Voip Support Engineer
      • Gedreven commercieel medewerker binnendienst
      • Open sollicitatie job
      • Marketing stage
  • Referenties
  • Download
  • Trainingen
  • Contact
  • Categorieën
    • Zorg
    • Zakelijk
    • Resellers

Hoekstra & van Eck

Makelaar Hoekstra & van Eck halveert telefoonkosten

Door de samenwerking van de makelaars Hoekstra & van Eck en Hendriks Makelaardij ontstaat één van de grootste NVM woningmakelaars van Nederland. Divider verzorgt de automatisering voor beiden.

Klant: Makelaar Hoekstra & van Eck
Medewerkers: 50+
Vestigingen: 34
Contactpersoon: Dhr. B. van Maarseveen (Divider)
Branche: Vastgoed en makelaardij
Omschrijving: Hoekstra & van Eck is een toonaangevende makelaar voor Noord-Holland en Flevoland.

Probleemstelling

Als de makelaar afwezig is (bezichtiging) zijn kleine kantoren slecht bereikbaar. Als de telefoon niet direct wordt opgenomen, dan laat dat een slechte indruk achter. Daarnaast moet het mogelijk zijn voor de hypotheek-adviseurs om op alle vestigingen te kunnen werken.

Oplossing

Voorheen had iedere vestiging zijn eigen telefooncentrale. Divider centraliseerde IT en telefonie waardoor gesprekken van alle vestigingen nu via een enkele hosted VoIP telefooncentrale verlopen.

Beantwoordt een makelaar de telefoon niet, dan schakelt het gesprek door naar een centraal belteam. Een uitgaand gesprek door het belteam heeft het afzendernummer van het dichtstbijzijnde kantoor, waardoor het lokale karakter van de makelaar gehandhaafd blijft.

Een adviseur kan met een pasje inloggen op een willekeurige werkplek op een vestiging. Het werkstation en de telefoon worden automatisch ingericht voor de betreffende gebruiker. Na het verwijderen van het pasje schakelt de telefooncentrale gesprekken door naar de mobiele telefoon van de adviseur.

Resultaat

Telefoongesprekken van klanten worden altijd beantwoord door de vestiging of het centrale belteam.
Bij uitgaande gesprekken wordt het nummer van de makelaar meegezonden.
Adviseurs zijn optimaal bereikbaar met minimale inspanning.
De telefoonkosten zijn gehalveerd.
Besparing op de vervangings- en onderhoudskosten telefonie door centralisatie.

Voclarion

Voclarion is een internationale aanbieder van VoIP telefonie oplossingen, zowel hosted telefonie als installatie op locatie.

  • > Algemene voorwaarden
  • > Klachtenregeling
  • > Privacyregeling
  • > Support
  • > Trainingen

Adres

Voclarion Nederland
Tel: 085 – 1 119 119
Send Email
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129

Blog

  • 10 tips voor efficiënt videovergaderen
  • Financieel Dagblad Covid | Blyott

Popular

  • Hybride werken: 5 tools voor de ideale (thuis)werkplek
  • Hybride werken: voor wie werkt het en voor wie niet?
  • Hybride werken: de 3 belangrijkste menselijke pijlers

ICT waarborg gecertificeerd

  • Mogelijkheden Vast Mobiel integratie
  • VoIP integratie met uw CRM of cloud applicaties
  • VoiP telefooncentrale: In de cloud of self-hosted?
  • Privacyregeling
© 2022 Voclarion
  • Home
  • Oplossingen
  • Whitepapers
  • Quickscan
  • Referenties
  • Over Voclarion
  • Blog
  • Support
  • Contact