BHV365

Bedrijfshulpverleners die snel en gericht reageren

Investeren in portofoons is niet meer nodig. Spraak en tekstberichten verlopen eenvoudig via de BHV365 app of web applicatie.
Dankzij de push to talk knop wordt er voorkomen dat er meerdere partijen door elkaar spreken.

Automatische aanwezigheidsregistratie

De aanwezigheid van BHV-ers wordt automatisch geregistreerd in BHV365. De app geeft de actuele beschikbaarheid van de beschikbare BHV ers per locatie weer.

Alarmering via ingerichte scenarios

Mobilisatie van BHV-ers verloopt via de BHV365 app op een smartphone. Vooraf gedefinieerde alarmering scenario’s besparen kostbare minuten tijdens een incident. Deze scenario’s zijn vrij in te richten. Denk hierbij aan:

  • Met een vastgestelde opschalingsprocedure
  • Specifieke instructies
  • Aan bepaalde personen of groepen
  • Op één of meerdere locaties

Veiligheid op locatie

Om de veiligheid op uw locatie te verhogen en de reactietijd te versnellen, hebben we een aantal extra features ontwikkeld. Denk aan:

  • Medewerkers app voor direct contact tussen BHV en medewerkers
  • Bezoekersregistratie voor inzicht in bezoekers
  • Koppeling met noodnummers & brandmeldcentrale
  • Alarmknop voor onopvallend hulp oproepen
  • Realtime aanwezigheidsbord BHV bij receptie

Heeft u vragen?
Neem dan hier contact op!






    Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.