De eerste “echte” Microsoft Teams telefooncentraleAlle functionaliteit die je nodig hebt als eindgebruiker, klantcontact medewerker of supervisor
ELKE GEBRUIKERSGROEP EEN PERSOONLIJKE USER INTERFACE
Eindgebruikers stellen eenvoudig status & presence in. Doorverbinden is met 3 clicks geregeld en dankzij de integratie met meer dan 150 CRM pakketten zijn klantgegevens direct voorhanden.
Klantcontactmedewerkers werken locatie onafhankelijk in een belgroep naar keuze. Automatic Call Disrtibution verdeelt de workload en wachtrij management ondersteunt een positieve klantcontact ervaring.
Supervisors maken gebruik van ons PowerBI driven dashboard. Vergelijk de performance van belgroepen en klantcontactmedewerkers met de vastgestelde service levels. Of maak gebruik van gespreksopnamen geanalyseerd door AI om jouw klantcontact ervaring te optimaliseren.
- Gebruiksvriendelijke beheeromgeving
- Uitgebreide callflow designer
- Uitbellen verschillende telefoonnummers
- Eenvoudig aan- en afmelden van gebruikers
- Geavanceerde gespreksroutering
- Volledig aanpasbare tijdschema’s
- Keuzemenu’s, ACD, wachtrijen en groepen
- Gespreksopname (ook op eigen storage)
- CRM integratie met meer dan 150 pakketten
- Volwaardige contactcenter functionaliteit
- Uitgebreide wallboards
- Failover voor optimale bereikbaarheid
- Meerdere SIP trunks voor verschillende landen en cost-sharing of least-cost routing
- API en webhooks voor automatisering
- Behoud van bestaande SIP of DECT toestellen
- Geavanceerde statistieken en uitgebreide rapportages
DEMO AANVRAGEN?
Maak kennis met onzeCallTo365 oplossing
FEATURES BEKIJKEN?
Alles wat je weten wilt over dereporting en calling features