Callcenter┃Sterk verbinden =
Uitzonderlijke Klantmomenten Creëren


Waarin schiet jouw telefooncentrale tekort?
Klagen jouw klanten over lange wachtrijen?
Over vragen die ze keer op keer moeten beantwoorden?
Slechte verbondenheid leidt tot frustratie bij klanten, schaadt de reputatie van jouw bedrijf en kost geld. Een upgrade naar Voclarion callto365 biedt dé oplossing.
Automatic call distribution (ACD) verdeelt gesprekken over agents die het meest geschikt zijn om de klantvraag te beantwoorden of al eerder met deze klant hebben gesproken.
Interactive voice response (IVR) stelt bellers in staat om door een menustructuur te navigeren.
Wachtrijbeheer omvat functies zoals het afspelen van wachtmuziek, het tonen van de verwachte wachttijd en het bieden van opties zoals een terugbelverzoek.
Status en beschikbaarheid zien van collega’s. Gesprekken kunnen accepteren, afwijzen of doorsturen
Inzicht hebt in klantgegevens met CRM365. Toegang tot scripts en een kennisbank.
Omni-channel ondersteuning via e-mail, chat, socials of sms
Inzicht in de performance van
jouw callcenter
Realtime monitoring & analytics biedt inzicht in gemiddeld wachttijden, gespreksduur en service levels.
Supervisors kunnen meeluisteren met gesprekken en chatten met agents om ondersteuning on the job te bieden.

