CRM add-on

Jouw klantgegevens altijd bij de hand

Klantgegevens inzien tijdens een telefoongesprek. De voordelen die dit biedt voor jouw klanttevredenheid. Onze CRM add-on integreert meer dan 100 CRM systemen met onze telefonie oplossing. Heb je veel klantcontacten, dan is deze integratie onmisbaar voor jouw digitale werkplek.

Waarom CRM integratie?

Verbeter nu jouw klantbeleving en verbondenheid tijdens contactmomenten. Een CRM integratie stelt je in staat om:

  • Nummerherkenning van klanten
  • Met click to dial snel en foutloos bellen
  • Vragen sneller afhandelen dankzij directe toegang tot klantgegevens.
  • Efficiënter bijwerken van gegevens in het CRM
  • Personalisatie van klantgesprekken door toegang tot alle insights

Verhoog de waarde van jouw CRM

CRM integratie verlaagt de drempel om klantgegevens juist en volledig bij te werken. Dit verhoogt de kwaliteit van jouw CRM en verbetert klantanalyses en rapportages. Onze plugin is eenvoudig te installeren en intuïtief in het gebruik waardoor collega’s direct van de voordelen gebruik kunnen maken.

Voor wie?

CRM add-on is bij uitstek geschikt voor verkoopteams, callcenter agents, supportmedewerkers en elke andere functie waarin CRM gegevens klant communicatie kan ondersteunen.

Heeft u vragen?
Neem dan hier contact op!






    Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.