CRM Connect verhoogt jouw klanttevredenheid
Klantgegevens inzien tijdens een telefoongesprek. Bedenk eens welke voordelen dit biedt voor jouw klanttevredenheid. CRM Connect integreert meer dan 100 CRM systemen met onze telefonie oplossing. Heb je veel klantcontacten, dan is deze integratie onmisbaar voor jouw digitale werkplek.
Dit zijn de mogelijkheden van onze CRM integratie
Verbeter nu jouw klantbeleving tijdens contactmomenten met CRM Connect:
- Nummerherkenning van klanten
- Met click to dial snel en foutloos bellen
- Vragen sneller afhandelen dankzij directe toegang tot klantgegevens.
- Efficiënter bijwerken van gegevens in het CRM
- Personalisatie van klantgesprekken door toegang tot alle insights
Verhoog de waarde van jouw CRM
CRM Connect verlaagt de drempel om klantgegevens juist en volledig bij te werken. Dit verhoogt de kwaliteit van jouw CRM en verbetert klantanalyses en rapportages. Onze plugin is eenvoudig te installeren en intuïtief in het gebruik waardoor collega’s direct van de voordelen gebruik kunnen maken.
Demo aanvragen?
Meek kennis met onze Center Connect oplossing
Voor wie
CRM Connect is bij uitstek geschikt voor verkoopteams, callcenter agents, supportmedewerkers en elke andere functie waarin CRM gegevens klant communicatie kan ondersteunen.
No risk proefperiode
Maak gebruik van onze 30 dagen proefperiode en probeer Connect Box risico vrij.
Wij verbinden
Demo Aanvragen