Zorg Klantcontactcentrum

Sneller en beter geholpen worden dankzij
Automatic Call Distributie (ACD)

Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke cliënt wordt doorverbonden met de juiste zorgmedewerker.

Cliënten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl zorgmedewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden.

Gesprek altijd Doorgezet naar Juiste zorgmedewerker

Op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels.

Koppeling met CRM-systeem

Hierdoor kun je specifieke cliënten met specifieke zorgmedewerkers doorverbinden.

Rapportage

Aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.

Extra opties

Zoals de voicemail en terugbelservice

“Automatic Call distribution verbetert de bereikbaarheid van onze zorginstelling“

Dankzij een geautomatiseerde telefoonrouting worden inkomende gesprekken sneller doorverbonden met de juiste zorgverlener.

Heeft u vragen?
Neem dan hier contact op!






    Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.