CRM-INTEGRATIE

Jouw klantgegevens altijd bij de hand

Klantgegevens inzien op jouw scherm bij een inkomend telefoongesprek. Bedenk eens welke voordelen dit biedt voor jouw de klanttevredenheid. Dit is nu mogelijk dankzij een integratie van CRM met telefonie. Integratie is mogelijk met meer dan 100 CRM systemen.

Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?

Direct alle Klantgegevens
Bij de hand

Pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek.

Klikbare telefoonnummers
In webbrowser 
(Click-to-dial)

Scheelt tijd en voorkomt fouten.

Download ook het whitepaper

‘De ideale thuiswerkplek’

Download

“Snellere respons, grotere klanttevredenheid dankzij telefonie & CRM”.

Voordelen CRM-integratie

Efficiënter

Door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer.

Klantvriendelijker

Je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer.

Gebruiksvriendelijker

Werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen.

Minder foutgevoelig

Altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn.

Meer weten over CRM-integratie?

Contact

Contact ons

Ons direct mailen
hello@voclarion.nl

Voclarion Nederland
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

Route beschrijving | +31 (0)85 – 1 119 119

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129