KLANTCONTACTCENTRUM

KLANTCONTACT-
CENTRUM

Sneller en beter geholpen worden dankzij
Automatic Call Distributie (ACD)

Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke cliënt  wordt doorverbonden met de juiste zorgmedewerker. Cliënten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl zorgmedewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden. Voor een klantcontactcentrum is een ACD uitermate geschikt, omdat de inkomende gesprekken automatisch verdeeld worden over je medewerkers. 

Voordelen van de ACD

Gesprek altijd
Doorgezet naar
Juiste zorgmedewerker

Op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels.

Koppeling met
CRM-systeem

Hierdoor kun je specifieke cliënten met specifieke zorgmedewerkers doorverbinden. 

Bekijk de blogpost

‘Wat is ACD of Automatic Call Distribution’

Lees hier

“Automatic Call distribution verbetert de bereikbaarheid van onze zorginstelling. Dankzij een geautomatiseerde telefoonrouting worden inkomende gesprekken sneller doorverbonden met de juiste zorgverlener”.

Rapportage

Aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.

Extra opties

Zoals de voicemail en terugbelservice

Meer weten over de mogelijkheden
voor jouw klantcontactcentrum?

Contact

Contact ons

Ons direct mailen
hello@voclarion.nl

Voclarion Nederland
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

Route beschrijving | +31 (0)85 – 1 119 119

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129