KLANTCONTACTCENTRUM

Elke cliënt een gestroomlijnde en consistente bel-ervaring met de ACD

Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke cliënt  wordt doorverbonden met de juiste zorgmedewerker. Cliënten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl zorgmedewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden. Voor een klantcontactcentrum is een ACD uitermate geschikt, omdat de inkomende gesprekken automatisch verdeeld worden over je medewerkers. 

Inkomende telefoongesprekken worden met een ACD op basis van de caller-id (plus vooraf gedefinieerde regels) automatisch en correct doorgezet binnen de zorgorganisatie. Door de optimale telefonische bereikbaarheid groeit de cliënttevredenheid, de efficiëntie én het professioneel imago van je zorgorganisatie.

Voordelen
van de ACD

  • Gesprek altijd doorgezet naar juiste zorgmedewerker: op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels.
  • Koppeling met CRM-systeem: hierdoor kun je specifieke cliënten met specifieke zorgmedewerkers doorverbinden. 
  • Rapportage: aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.
  • Extra opties: zoals de voicemail en terugbelservice

Meer weten over de mogelijkheden voor jouw klantcontactcentrum? Neem dan direct contact op met ons! We adviseren je graag.