Verbeterde klantenservice,
meer efficiency en een
professionele uitstraling

Upgrade jouw telefooncentrale met CallCenter Connect

Schiet jouw telefooncentrale tekort?

Klagen jouw klanten over lange wachtrijen? Raakt jouw telefooncentrale soms overbelast? Slechte bereikbaarheid leidt tot frustratie bij klanten, schaadt de reputatie van jouw bedrijf en kost geld. Een upgrade naar CallCenter Connect biedt een oplossing. 

Kortere wachttijden

Automatic call distribution  (ACD) verdeelt gesprekken over agents die het meest geschikt zijn om de klantvraag te beantwoorden. Interactive voice response (IVR) stelt bellers in staat om door een menustructuur te navigeren. Wachtrijbeheer omvat functies zoals het afspelen van wachtmuziek, het tonen van de verwachte wachttijd en het bieden van opties zoals een terugbelverzoek.

De callcenter bedienings console

Call Center Connect is volledig geïntegreerd met Microsoft Teams. Callcenter Agents werken locatie onafhankelijk in een overzichtelijke bedienings console waarmee je:

  • Gesprekken kunt accepteren, afwijzen of doorsturen
  • Status en beschikbaarheid kunt zien van collega’s
  • Toegang tot scripts en een kennisbank hebt
  • Gespreksopnames voor kwaliteitscontroles uitvoert
  • Multi-channel ondersteuning biedt via e-mail, chat, socials of sms
  • Inzicht hebt in klantgegevens met CRM Connect

Demo aanvragen?
Meek kennis met onze Center Connect oplossing

Plan een Demo

Inzicht in de performance van jouw callcenter

Realtime monitoring & analytics biedt inzicht in gemiddeld wachttijden, gespreksduur en service levels. Supervisors kunnen meeluisteren met gesprekken en chatten met agents om ondersteuning on the job te bieden.

Maak gebruik van onze expertise

Voclarion heeft uitgebreide kennis en ervaring bij het inrichten van Callcenters. Een intake is voldoende om jouw specifieke doelstellingen en behoeften te vertalen naar een maatgesneden inrichting van CallCenter Connect. Met een korte gebruikerstraining sluiten we onze implementatie af.

“Het ontzorgen door Voclarion werkt heel efficiënt voor ons, waardoor telefonisten self-supporting zijn geworden.”

CallCenter Connect
Contact formulier

Ons direct mailen
hello@voclarion.nl

Voclarion Nederland
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

Route beschrijving | +31 (0)85 – 1 119 119

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129