Schiet jouw telefooncentrale tekort?
Klagen jouw klanten over lange wachtrijen? Raakt jouw telefooncentrale soms overbelast? Slechte bereikbaarheid leidt tot frustratie bij klanten, schaadt de reputatie van jouw bedrijf en kost geld. Een upgrade naar CallCenter Connect biedt een oplossing.
Kortere wachttijden
Automatic call distribution (ACD) verdeelt gesprekken over agents die het meest geschikt zijn om de klantvraag te beantwoorden. Interactive voice response (IVR) stelt bellers in staat om door een menustructuur te navigeren. Wachtrijbeheer omvat functies zoals het afspelen van wachtmuziek, het tonen van de verwachte wachttijd en het bieden van opties zoals een terugbelverzoek.
De callcenter bedienings console
Call Center Connect is volledig geïntegreerd met Microsoft Teams. Callcenter Agents werken locatie onafhankelijk in een overzichtelijke bedienings console waarmee je:
- Gesprekken kunt accepteren, afwijzen of doorsturen
- Status en beschikbaarheid kunt zien van collega’s
- Toegang tot scripts en een kennisbank hebt
- Gespreksopnames voor kwaliteitscontroles uitvoert
- Multi-channel ondersteuning biedt via e-mail, chat, socials of sms
- Inzicht hebt in klantgegevens met CRM Connect
Demo aanvragen?
Meek kennis met onze Center Connect oplossing
Inzicht in de performance van jouw callcenter
Realtime monitoring & analytics biedt inzicht in gemiddeld wachttijden, gespreksduur en service levels. Supervisors kunnen meeluisteren met gesprekken en chatten met agents om ondersteuning on the job te bieden.
Maak gebruik van onze expertise
Voclarion heeft uitgebreide kennis en ervaring bij het inrichten van Callcenters. Een intake is voldoende om jouw specifieke doelstellingen en behoeften te vertalen naar een maatgesneden inrichting van CallCenter Connect. Met een korte gebruikerstraining sluiten we onze implementatie af.
Wij verbinden
Demo Aanvragen