SUPPORT

Hoe onze support werkt

  • Wij prioriteren de binnenkomende supportverzoeken. Spoedproblemen worden altijd met spoed opgepakt.
  • Je ontvangt binnen enkele seconden een bevestiging met een ticketnummer welke u kunt gebruiken voor telefonische ondersteuning.
  • In geval van een kritische storing, neem dan telefonisch contact op met de support afdeling!
  • Houd een eventueel ticketnummer altijd bij de hand.

Support ticket
indienen

Dien middels onderstaande link een support
ticket bij ons in
https://klanten.voclarion.nl/

Voor spoedgevallen buiten kantoortijden bel:
085-1119165.

Bereikbaarheid voor
24/7 klanten

Heeft jouw onderneming een servicecontract met 24/7 ondersteuning?
Voor spoedgevallen buiten kantoortijden bel:
085-1119165.
Controleer het servicecontract of additionele kosten in rekening worden gebracht.

“Support die verder gaat, wij zijn er voor jou altijd en overal”.

Meer weten over Voclarion support?

Contact