KLANTCONTACTCENTRUMSneller en beter geholpen worden dankzij
Automatic Call Distributie (ACD)
WAT IS EEN AUTOMATIC CALL DISTRIBUTOR?
Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke cliënt wordt doorverbonden met de juiste zorgmedewerker.
Cliënten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl zorgmedewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden.
Voor een klantcontactcentrum is een ACD uitermate geschikt, omdat de inkomende gesprekken automatisch verdeeld worden over je medewerkers.


Gesprek altijd Doorgezet naar
Juiste zorgmedewerker
Op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels.

Koppeling met CRM-systeem
Hierdoor kun je specifieke cliënten met specifieke zorgmedewerkers doorverbinden.
Rapportage
Aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.
Extra opties
Zoals de voicemail en terugbelservice