Wij verbinden
Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?

Direct alle Klantgegevens
Bij de hand
Pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek.

Klikbare telefoonnummers
In webbrowser
(Click-to-dial)
Scheelt tijd en voorkomt fouten.
Download ook het whitepaper
‘De ideale thuiswerkplek’
“Snellere respons, grotere klanttevredenheid dankzij telefonie & CRM”.

Voordelen CRM-integratie

Efficiënter
Door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer.

Klantvriendelijker
Je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer.

Gebruiksvriendelijker
Werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen.

Minder foutgevoelig
Altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn.
Meer weten over CRM-integratie?
