
CRM-INTEGRATIE
Jouw klantgegevens altijd bij de hand, ook aan de telefoon
Alle gegevens van jouw klant direct in een klantenkaart pop-up op je scherm zien bij een inkomend telefoongesprek! Bedenk eens wat dat voor de klanttevredenheid kan betekenen binnen jouw organisatie. Het kan wanneer je telefoniesysteem geïntegreerd is met jouw CRM-pakket.
Een uitstekend voorbeeld van Unified Communications dus. Een aansluiting op de Voclarion VoIP-telefooncentrale bied je deze mogelijkheid. Je bepaalt zelf welke klantgegevens je wilt zien. De integratie is mogelijk met meer dan 100 CRM-systemen, waaronder Salesforce, AFAS, SAP, etc.
Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?

Direct alle klantgegevens bij
de hand
pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek

Klikbare telefoonnummers
in webbrowser
(click-to-dial)
scheelt tijd en voorkomt fouten
Voordelen CRM-integratie

Efficiënter
door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer

Klantvriendelijker
je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer

Gebruiksvriendelijker
werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen

Minder foutgevoelig
altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn
Meer weten over CRM-integratie? Neem dan direct contact met ons op! We adviseren je graag.