CRM-INTEGRATIE

Jouw klantgegevens altijd bij de hand, ook aan de telefoon

Alle gegevens van jouw klant direct in een klantenkaart pop-up op je scherm zien bij een inkomend telefoongesprek! Bedenk eens wat dat voor de klanttevredenheid kan betekenen binnen jouw organisatie. Het kan wanneer je telefoniesysteem geïntegreerd is met jouw CRM-pakket. 

Een uitstekend voorbeeld van Unified Communications dus. Een aansluiting op de Voclarion VoIP-telefooncentrale bied je deze mogelijkheid. Je bepaalt zelf welke klantgegevens je wilt zien. De integratie is mogelijk met meer dan 100 CRM-systemen, waaronder Salesforce, AFAS, SAP, etc.

Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?

Direct alle klantgegevens bij
de hand

pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek

Klikbare telefoonnummers
in webbrowser
(click-to-dial)

scheelt tijd en voorkomt fouten

Voordelen CRM-integratie

Efficiënter

door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer

Klantvriendelijker

je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer

Gebruiksvriendelijker

werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen

Minder foutgevoelig

altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn

Meer weten over CRM-integratie? Neem dan direct contact met ons op! We adviseren je graag.