Wij verbinden
Wat kun je met een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-a-Immediately-all-customer-data-at-hand-1024x896.png)
Direct alle Klantgegevens
Bij de hand
Pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek.
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-b-Clickable-phone-numbers-in-web-browser--1024x896.png)
Klikbare telefoonnummers
In webbrowser
(Click-to-dial)
Scheelt tijd en voorkomt fouten.
Download ook het whitepaper
‘De ideale thuiswerkplek’
“Snellere respons, grotere klanttevredenheid dankzij telefonie & CRM”.
![](/wp-content/uploads/2023/08/ottavio2384_portrait_of_a_middle_aged_Caucasian_man_smiling_fac_f561cc07-25ec-4fcc-817f-a6c98d07a362.jpg)
Voordelen CRM-integratie
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-c-More-efficient-with-click-to-dial-you-can-call-easily-faster-and-always-have-the-right-phone-number-1024x897.png)
Efficiënter
Door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer.
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-d-More-customer-friendly-1024x896.png)
Klantvriendelijker
Je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer.
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-e-More-user-friendly-1024x895.png)
Gebruiksvriendelijker
Werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen.
![](/wp-content/uploads/2022/10/05-f-Less-error-prone-1024x897.png)
Minder foutgevoelig
Altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn.
Meer weten over CRM-integratie?
![](/wp-content/uploads/2023/08/Web-1920-%E2%80%93-1-1-scaled.jpg)