CRM-INTEGRATIE

Jouw klantgegevens altijd bij de hand, ook aan de telefoon

Alle gegevens van jouw klant direct in een klantenkaart pop-up op je scherm zien bij een inkomend telefoongesprek! Bedenk eens wat dat voor de klanttevredenheid kan betekenen binnen jouw organisatie. Het kan wanneer je telefoniesysteem geïntegreerd is met jouw CRM-pakket. 

Een uitstekend voorbeeld van Unified Communications dus. Een aansluiting op de Voclarion VoIP-telefooncentrale bied je deze mogelijkheid. Je bepaalt zelf welke klantgegevens je wilt zien. De integratie is mogelijk met meer dan 100 CRM-systemen, waaronder Salesforce, AFAS, SAP, etc.

Wat kun je met
een CRM-integratie op de VoIP-telefooncentrale?

  • Direct alle klantgegevens bij de hand: pop-up klantenkaart op scherm bij een inkomend telefoongesprek
  • Klikbare telefoonnummers in webbrowser (click-to-dial): scheelt tijd en voorkomt fouten

Voordelen
CRM-integratie

  • Efficiënter: door click-to-dial bel je gemakkelijk, sneller en heb je altijd het juiste telefoonnummer
  • Klantvriendelijker: je kunt jouw klant persoonlijker aanspreken en hoeft nooit meer te vragen om een klant- of ordernummer
  • Gebruiksvriendelijker: werknemers hoeven geen onnodig werk te doen, meer doen met minder handelingen
  • Minder foutgevoelig: altijd de juiste order bij de juiste persoon doordat de correcte gegevens gekoppeld zijn

Meer weten over CRM-integratie? Neem dan direct contact met ons op! We adviseren je graag.