PBX wat is het?

PBX staat voor Private Branch Exchange System, een privételefoonnetwerk binnen een bedrijf of organisatie. Met een PBX kunnen gebruikers zowel intern (binnen het bedrijf) als extern (met de buitenwereld) communiceren via verschillende kanalen, zoals VoIP, ISDN of een analoge verbinding. Een PBX of PABX maakt het mogelijk om meer telefoons te hebben dan er fysieke telefoonlijnen zijn naar het PSTN-telefonienetwerk, en gebruikers kunnen gratis intern bellen. Bovendien biedt een PBX functies zoals doorverbinden, voicemail, gespreksopname, interactieve spraakmenu’s (IVR’s) en wachtrijen.

PBX en voip?

Wanneer een PBX met VoIP wordt verbonden, kunnen bedrijven de kosten voor traditionele telefoonlijnen verminderen of zelfs elimineren. Bovendien maakt de integratie het mogelijk om wereldwijd te communiceren zonder hoge internationale belkosten. Daarnaast kan VoIP op diverse apparaten worden gebruikt, zoals smartphones, computers en IP-telefoons, wat de flexibiliteit van werknemers vergroot. VoIP brengt ook extra functionaliteiten met zich mee, zoals videoconferenties en directe berichtenuitwisseling, die naadloos in de PBX kunnen worden geïntegreerd, waardoor de algehele efficiëntie en productiviteit van bedrijfscommunicatie toenemen.

Voclarion Center Connect

Voclarion Center Connect is de meest complete VOIP oplossing voor bedrijven die altijd en overal bereikbaar willen zijn.

Met innovatieve functies zoals optimale routering van inkomende gesprekken, role gebaseerd doorverbinden en voorgeprogrammeerde noodoproepen is Center Connect ontworpen om jouw receptie of druk bezette afdeling callcenter superkrachten te geven. Tegelijkertijd kun je kosten besparen in vergelijking met het aanbod van de ‘grote spelers’ in de markt. 

Gespreksroutering in de 21e eeuw

Ons intelligente Role Connect-oproep-routeringssysteem verbindt oproepen door op basis van een rol in plaats van een intern telefoon nummer. Oproepen worden nu doorverbonden naar de eerste beschikbare persoon binnen een rol waardoor de bereikbaarheid binnen jouw bedrijf of instelling aanzienlijk verbetert.

Gemakkelijk in te stellen, Eenvoudig te onderhouden

Of je nu instapt of overstapt, Center Connect is eenvoudig in te stellen en aan te sluiten op bestaande en oudere communicatiemiddelen. Vervanging van hardware waaronder telefoontoestellen is niet nodig om gebruik te maken van alle extra functionaliteiten van Center Connect.

Noodoproepen zoals ze gedaan moeten worden

Een noodgeval laat zich niet voorspellen, maar je kunt je er wel op voorbereiden. Dankzij onze standaard Emergency Connect functionaliteit kun je instellen wie op welke wijze bereikt moeten worden in geval van een calamiteit.

Demo aanvragen?
Meek kennis met onze Center Connect oplossing

Extra functies standaard inbegrepen

Center Connect biedt een lijst aan handige functies die jouw werk thuis of op kantoor makkelijker maken:

  • Wachtrij management & automatisch verdelen van binnenkomende gesprekken
  • Geavanceerde voicemail & doorschakel mogelijkheden
  • Gespreks opname functionaliteit
  • Intercom- & oproepfunctionaliteit
  • Snelkiescodes en nummerherkenning voor efficienter bellen
  • Koppeling met slagboom en hoofdentree
  • Overzichtelijke management rapportages van o.a. belgedrag

Maak ook gebruik van onze plugins

Center Connect is eenvoudig uit te breiden met de volgende plugins: Dankzij Connectbox volledige integratie met Microsoft Teams. Met CRM Connect altijd toegang tot je klantgegevens. Upgrade naar Callcenter Connect en verbeter je klanttevredenheid. Verhoog je bereikbaarheid & belgemak dankzij Fixed Mobile Connect. Of professionaliseer je bedrijfshulpverlening met BHV Connect.

Gebouwd met schaalbaarheid in gedachten

Groeit uw bedrijf? Center Connect groeit mee. Extra medewerkers of een nieuwe vestiging, ons systeem is 100% schaalbaar.

Ons team is 24/7 één telefoontje van u verwijderd

Geniet van kristalheldere audiokwaliteit met de nieuwste codects

Onze servers doorstaan ​​de strengste tests voor gegevensbeveiliging om u de hoogst mogelijke beveiliging en privacy te garanderen

Woord voor het milieu

Bij voclarion geloven we in een toekomst die wordt aangedreven door hernieuwbare energie. Daarom streven we ernaar om al onze datacenters hernieuwbare energie te laten gebruiken en maken we deel uit van initiatieven zoals CO2-neutrale vrijdag om onze CO2-impact op het milieu te verminderen.