PBX en voip?
Wanneer een PBX met VoIP wordt verbonden, kunnen bedrijven de kosten voor traditionele telefoonlijnen verminderen of zelfs elimineren. Bovendien maakt de integratie het mogelijk om wereldwijd te communiceren zonder hoge internationale belkosten. Daarnaast kan VoIP op diverse apparaten worden gebruikt, zoals smartphones, computers en IP-telefoons, wat de flexibiliteit van werknemers vergroot. VoIP brengt ook extra functionaliteiten met zich mee, zoals videoconferenties en directe berichtenuitwisseling, die naadloos in de PBX kunnen worden geïntegreerd, waardoor de algehele efficiëntie en productiviteit van bedrijfscommunicatie toenemen.
Voclarion Center Connect
Voclarion Center Connect is de meest complete VOIP oplossing voor bedrijven die altijd en overal bereikbaar willen zijn.
Met innovatieve functies zoals optimale routering van inkomende gesprekken, role gebaseerd doorverbinden en voorgeprogrammeerde noodoproepen is Center Connect ontworpen om jouw receptie of druk bezette afdeling callcenter superkrachten te geven. Tegelijkertijd kun je kosten besparen in vergelijking met het aanbod van de ‘grote spelers’ in de markt.

Wij verbinden

Gespreksroutering in de 21e eeuw
Ons intelligente Role Connect-oproep-routeringssysteem verbindt oproepen door op basis van een rol in plaats van een intern telefoon nummer. Oproepen worden nu doorverbonden naar de eerste beschikbare persoon binnen een rol waardoor de bereikbaarheid binnen jouw bedrijf of instelling aanzienlijk verbetert.
Gemakkelijk in te stellen, Eenvoudig te onderhouden
Of je nu instapt of overstapt, Center Connect is eenvoudig in te stellen en aan te sluiten op bestaande en oudere communicatiemiddelen. Vervanging van hardware waaronder telefoontoestellen is niet nodig om gebruik te maken van alle extra functionaliteiten van Center Connect.

Noodoproepen zoals ze gedaan moeten worden
Een noodgeval laat zich niet voorspellen, maar je kunt je er wel op voorbereiden. Dankzij onze standaard Emergency Connect functionaliteit kun je instellen wie op welke wijze bereikt moeten worden in geval van een calamiteit.

Demo aanvragen?
Meek kennis met onze Center Connect oplossing
Extra functies standaard inbegrepen
Center Connect biedt een lijst aan handige functies die jouw werk thuis of op kantoor makkelijker maken:
- Wachtrij management & automatisch verdelen van binnenkomende gesprekken
- Geavanceerde voicemail & doorschakel mogelijkheden
- Gespreks opname functionaliteit
- Intercom- & oproepfunctionaliteit
- Snelkiescodes en nummerherkenning voor efficienter bellen
- Koppeling met slagboom en hoofdentree
- Overzichtelijke management rapportages van o.a. belgedrag


Maak ook gebruik van onze plugins
Center Connect is eenvoudig uit te breiden met de volgende plugins: Dankzij Connectbox volledige integratie met Microsoft Teams. Met CRM Connect altijd toegang tot je klantgegevens. Upgrade naar Callcenter Connect en verbeter je klanttevredenheid. Verhoog je bereikbaarheid & belgemak dankzij Fixed Mobile Connect. Of professionaliseer je bedrijfshulpverlening met BHV Connect.

24/7
ondersteuning
Ons team is 24/7 één telefoontje van u verwijderd

Geweldige gesprekskwaliteit
Geniet van kristalheldere audiokwaliteit met de nieuwste codects

Gegevensbeveiliging op militair niveau
Onze servers doorstaan de strengste tests voor gegevensbeveiliging om u de hoogst mogelijke beveiliging en privacy te garanderen
Woord voor het milieu
Bij voclarion geloven we in een toekomst die wordt aangedreven door hernieuwbare energie. Daarom streven we ernaar om al onze datacenters hernieuwbare energie te laten gebruiken en maken we deel uit van initiatieven zoals CO2-neutrale vrijdag om onze CO2-impact op het milieu te verminderen.

Demo Aanvragen