VoIP telefooncentrale beheren

Beheer altijd en overal je telefooncentrale

Uniek en alleen bij Voclarion worden configuratiewijzigingen kosteloos uitgevoerd. Met een standaard full-service abonnement sta je nooit voor financiële verrassingen. Toch kan het handig zijn om zelf controle te hebben over de VoIP beheeromgeving zodat je bijvoorbeeld zelf een medewerker aan kunt maken, zelf een tijdschema kunt wijzigen en zelf een keuzemenu kunt aanmaken.

Volledige controle over je telefonie

Waar je ook bent, je logt online in op de telefooncentrale om wijzigingen door te voeren, maar ook om rapportages uit te draaien en om gesprekken terug te luisteren.

Verbeter de klantbeleving met uitgebreide rapportages

In de telefooncentrale kunnen hele simpele, maar ook hele gedetailleerde rapportages worden uitgedraaid. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoe snel telefoontjes worden opgenomen, hoe lang bellers gemiddeld in de wacht hebben gezeten en hoe snel een belletje bij de juiste persoon terecht kwam.

Een belplan in een handomdraai

Met de visuele belplan builder kun je in een handomdraai bepalen welke weg inkomende oproepen moeten afleggen. Je stelt bijvoorbeeld de openingstijden in, het keuzemenu dat volgt wanneer een klant een bepaald nummer belt, het bericht buiten openingstijden en nog veel meer.

Training door onze VoIP specialisten

Als je nog niet bekend bent met onze software krijg je een training waarin alles over de software wordt uitgelegd en gedemonstreerd. Na deze training kun je in principe alles zelf regelen, maar mochten er onduidelijkheden zijn staan onze VoIP specialisten klaar om te helpen.

Demo

Vraag een vrijblijvende demo van onze telefooncentrale software aan. Hierin leggen wij de basis uit, kun je alle technische vragen stellen en behandelen wij de functionaliteiten waar jij het meest aan hebt.