BHV & VEILIGHEID OP HET WERK

Extra veiligheid plus kostenbesparing met de BHV-app

Het gebruik van de StandBy BHV-app maakt het je gemakkelijk in geval van nood je BHV-plan uit te voeren. Alarmeringen worden sneller en efficiënter afgehandeld, terwijl de Standby BHV-app sommige apparatuur, zoals portofoons en piepers, overbodig maakt. Het levert daardoor, behalve extra veiligheid, ook een kostenbesparing op.

Voordelen van de StandBy BHV-app

Type melding plús locatie

sneller en effectiever handelen mogelijk voor aanwezige BHV-ers, door pushnotificatie met type melding plús de exacte locatie.

Geavanceerde alarmerings mogelijkheden

er zijn scenario’s in te richten voor zowel grote als kleine calamiteiten plus het oproepen van specifieke BHV’ers.

Koppeling brandmeldcentrale

mogelijkheid met de app te voldoen aan de eisen die gesteld worden aan het (stil) ontruimen van een pand (NEN 2575).

Te bedienen met smartphone

geen losse portofoons meer nodig (portofoonfunctie in BHV-app) én alle communicatie en berichtgeving via de app.

Aanwezigheid BHV’ers zichtbaar

precies weten welke BHV-ers aanwezig zijn. Geldt ook voor meerdere locaties, terwijl privacy BHV-er toch beschermd is.

Bezoekersregistratie

elke bezoeker in pand bekend in het geval van een ontruiming, door scannen QR-code bij binnenkomst en verlaten van het pand.

Alarmknoppen

in de vorm van badge verbonden met app (in geval van agressie tijdens het werk) of alarm met valdetectie (in geval van gevaarlijk werk).

Flexibel

het bijwerken van je procedures gaat een stuk gemakkelijker met de StandBy BHV-app, doordat deze dan al volledig geautomatiseerd zijn.

Download ook de whitepaper ‘Waar moet je rekening mee houden bij het schrijven van een BHV-plan’ voor meer informatie over BHV & Veiligheid op het werk.

Meer weten over de Standby BHV-app? Neem dan direct contact met ons op! We adviseren je graag.