Vluchtelingenwerk Nederland is niet alleen veel efficiënter en slagvaardiger geworden, ook de kosten zijn aanzienlijk gedaald. De grootste besparing is behaald op de belkosten. Doordat VoIP nu centraal opgezet en beheerd wordt, kon Vluchtelingenwerk een nieuwe mantelovereenkomst afsluiten voor de telefooncontracten.

Lees verder

Bij Activité verloopt de verwerking van telefoonverkeer en afhandeling van hulpoproepen efficiënt via de Voclarion VoIP telefooncentrale. Daarnaast zijn de telefonie kosten afgenomen met 75% als gevolg van open source software, het ontbreken van licenties en efficiënter onderhoud.

Lees verder

Gemeente Grootegast behaalde een gemiddelde kostenbesparing van 85% door gebruik te maken VoIP, virtualisatie en het centraliseren van de omgevingen van de vier gemeentes.

Lees verder

Bij makelaar Hoekstra & van Eck worden telefoontjes nu altijd beantwoord door de vestiging of het centrale belteam. Zijn de adviseurs ook mobiel optimaal bereikbaar en de telefoonkosten gehalveerd.

Lees verder