CALLCENTER

Sneller en beter geholpen worden
dankzij Automatic Call Distributie (ACD)

Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke klant wordt doorverbonden met de juiste medewerker. Klanten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl medewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden. Voor een callcenter is een ACD uitermate geschikt, omdat de inkomende gesprekken automatisch verdeeld worden over je callcentermedewerkers. 

Voordelen van de ACD

Gesprek altijd
Doorgezet naar 
Juiste medewerker

Op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels.

Koppeling met
CRM-systeem

Hierdoor kun je specifieke klanten met specifieke medewerkers doorverbinden. Denk bijvoorbeeld aan een internationale klant met Engelssprekende medewerker. Of een klant die naar helpdesk belt met een medewerker van de afdeling technische ondersteuning, etc. 

Bekijk de blogpost

‘Wat is ACD of Automatic Call Distribution’

Lees hier

“Automatic Call Distribution helpt ons om onze klanten een gepersonaliseerde en professionele service te bieden”.

Rapportage

Aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.

Extra opties

Optioneel in de ACD zijn de voicemail en terugbelservice.

Meer weten over de mogelijkheden van een
ACD voor jouw callcenter?

Contact

Contact ons

Ons direct mailen
hello@voclarion.nl

Voclarion Nederland
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

Route beschrijving | +31 (0)85 – 1 119 119

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129