
CALLCENTER
Elke klant een gestroomlijnde en consistente bel-ervaring met de ACD
Een Automatic Call Distributor (ACD) zorgt ervoor dat elke klant wordt doorverbonden met de juiste medewerker. Klanten ervaren hierdoor een consistente bel-ervaring, terwijl medewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden. Voor een callcenter is een ACD uitermate geschikt, omdat de inkomende gesprekken automatisch verdeeld worden over je callcentermedewerkers.
Inkomende telefoongesprekken worden met een ACD op basis van de caller-id (plus vooraf gedefinieerde regels) automatisch en correct doorgezet binnen de organisatie. Door de optimale telefonische bereikbaarheid groeit de klanttevredenheid, de efficiëntie én het professioneel imago van je organisatie.
Voordelen van de ACD

Gesprek altijd doorgezet naar
juiste medewerker
op basis van caller-id en vooraf gedefinieerde regels

Koppeling met
CRM-systeem
hierdoor kun je specifieke klanten met specifieke medewerkers doorverbinden. Denk bijvoorbeeld aan een internationale klant met Engelssprekende medewerker. Of een klant die naar helpdesk belt met een medewerker van de afdeling technische ondersteuning, etc.

Rapportage
aantal gesprekken per uur, per dag en per maand plus welke medewerker welk gesprek heeft afgehandeld.

Extra opties
optioneel in de ACD zijn de voicemail en terugbelservice
Meer weten over de mogelijkheden van een ACD voor jouw callcenter? Neem dan direct contact op met ons! We adviseren je graag.