VoIP telefooncentrale: Hosted/cloud of zelf hosten?

Als u alles zelf in beheer wilt houden, kiest u voor een eigen hosted telefooncentrale. De bedrijfscentrale staat dan bij u in het pand of in een datacenter. Nu steeds meer telefonie naar de Cloud verhuist, zouden we bijna vergeten dat een hosted telefooncentrale enkele specifieke voordelen heeft.

CLOUD BASED

Heeft u geen eigen IT-afdeling? Met voclarion, heeft u er geen nodig. Wij zorgen voor alle technische details, zoals updates, systeemprestaties, onderhoud, en nog veel meer. Cloud is beschikbaar in maandelijkse en jaarlijkse abonnementen.

  • Geen hoge investering
  • Geen onderhoud
  • Geavanceerde opties
  • Flexibel uitbreidbaar op ieder moment
  • Al vanaf 5 gebruikers

ZELF HOSTEN

Of u de telefooncentrale nu in huis plaatst of in een datacenter, Voclarion de perfecte oplossing. De telefooncentrale kent geavanceerde netwerkinstellingen. Vestigingen en telewerkers worden eenvoudig gekoppeld.

  • Uw eigen telefooncentrale
  • Bedrijfsgegevens blijven in eigen beheer
  • Ieder nummerplan is mogelijk
  • remote Support
  • Voor 25-15.000 gebruikers