ZAKELIJKE OPLOSSINGEN

Iedereen bereikbaar, ongeacht de locatie van jouw medewerkers

Met Unified Communications as a Service (UCaaS) zorgt Voclarion ervoor dat de communicatiesystemen binnen jouw organisatie naadloos werken. Of jouw medewerkers zich nu op kantoor of een andere locatie bevinden. Dat geldt ook voor jouw callcenter- en helpdeskmedewerkers. 

Behalve dat we je tijdens het integreren van jouw communicatiesystemen volledig ontzorgen, kunnen we deze ook monitoren voor je. Hierdoor heb je er letterlijk geen omkijken meer naar! Voor een vast bedrag per maand bepaal jij welke en hoeveel service je wenst.

Kies de oplossing die bij jou past voor meer info. Of neem direct contact op met ons op. 

Magic Box voor Teams

Jouw MS Teams (of Zoom of Google Workspace) uitgebreid met extra
functionaliteiten. Denk aan extra functionaliteiten voor de telefonistebedienpost,
koppelingen met je CRM-pakket, wachtrijen voor jullie contactcenter
en extra functionaliteiten met betrekking tot BHV.

BHV & Veiligheid op het werk

Met de Standby BHV-app handel je alarmeringen sneller en efficiënter af.
Meldingen met exacte locatie en alle communicatie via de smartphone.
Maakt portofoons en piepers overbodig. Levert daardoor, behalve extra
veiligheid, ook een kostenbesparing op.

Hybride werken

Jouw medewerkers op kantoor, thuis of een andere locatie laten werken.
Hybride werken is het kiezen van een werkvorm die het best past bij het
uitvoeren van een opdracht. Optimale integratie van jouw communicatiesystemen
zorgt ervoor dat jouw organisatie dit goed kan faciliteren.

CRM-integratie

Alle gegevens van jouw klant direct in een klantenkaart pop-up op je scherm
zien bij een inkomend telefoongesprek! Dat kan, door jouw telefonie te integreren
met je CRM-pakket. Click-to-dial, klantvriendelijk, efficiënter en minder foutgevoelig.
Integratie mogelijk met meer dan 100 CRM-systemen.

Callcenter & ACD

Een Automatic Call Distributor (ACD) verdeelt inkomende gesprekken automatisch
over jouw callcentermedewerkers. Zo wordt elke klant doorverbonden met de juiste
medewerker. De klant ervaart een consistente bel-ervaring, terwijl jouw medewerkers
profiteren van efficiënter doorverbinden.

Bedrijfsverzamelgebouwen & Unified Сommunicatie

Stap gezamenlijk over naar een Unified communicatie-omgeving met uitgebreide functionaliteiten,
met behoud van eigen telefoonnummers en extensies. Zo is jouw organisatie goed
bereikbaar, flexibel en heb je ook nog eens lagere telefoniekosten. Profiteer van
geavanceerde doorschakelingen, beschikbaarheidsstatus zien en meer.

Dit vinden onze klanten van ons