Wij verbinden
Magic Box voor Teams
Jouw MS Teams (of Zoom of Google Workspace) uitgebreid met extra
functionaliteiten. Denk aan extra functionaliteiten voor de telefonistebedienpost, koppelingen met je CRM-pakket, wachtrijen voor jullie contactcenter en extra functionaliteiten met betrekking tot BHV.
BHV & Veiligheid op het werk
Met de Standby BHV-app handel je alarmeringen sneller en efficiënter af.
Meldingen met exacte locatie en alle communicatie via de smartphone.
Maakt portofoons en piepers overbodig. Levert daardoor, behalve extra
veiligheid, ook een kostenbesparing op.
Hybride werken
Jouw medewerkers op kantoor, thuis of een andere locatie laten werken.
Hybride werken is het kiezen van een werkvorm die het best past bij het
uitvoeren van een opdracht. Optimale integratie van jouw communicatiesystemen zorgt ervoor dat jouw organisatie dit goed kan faciliteren.
CRM-integratie
Alle gegevens van jouw klant direct in een klantenkaart pop-up op je scherm zien bij een inkomend telefoongesprek! Dat kan, door jouw telefonie te integreren met je CRM-pakket. Click-to-dial, klantvriendelijk, efficiënter en minder foutgevoelig. Integratie mogelijk met meer dan 100 CRM-systemen.
Callcenter & ACD
Een Automatic Call Distributor (ACD) verdeelt inkomende gesprekken automatisch over jouw callcentermedewerkers. Zo wordt elke klant doorverbonden met de juiste medewerker. De klant ervaart een consistente bel-ervaring, terwijl jouw medewerkers profiteren van efficiënter doorverbinden.
Stap gezamenlijk over naar een Unified communicatie-omgeving met uitgebreide functionaliteiten, met behoud van eigen telefoonnummers en extensies. Zo is jouw organisatie goed bereikbaar, flexibel en heb je ook nog eens lagere telefoniekosten. Profiteer van geavanceerde doorschakelingen, beschikbaarheidsstatus zien en meer.
“Unified Communications: Naadloos samenwerken altijd en overal”