
OPLOSSINGEN VOOR
DE ZORGSECTOR
Kostenbesparing, eenvoud en efficiëntie op de werkvloer
De zorg goedkoper en efficiënter maken, zodat tijd en geld ook daadwerkelijk gaan naar diegenen die zorg nodig hebben. Bij Voclarion dromen we van hetzelfde als jij. Daarom leveren we de techniek voor innovatie communicatieoplossingen in de zorg.
Administratieve taken versimpelen, het personeel ontlasten en de werkdruk verminderen staan centraal. Dat doen we door systemen te leveren die volledig met elkaar geïntegreerd worden, waardoor eenvoud en efficiëntie ontstaat op de werkvloer.
Kies de oplossing die bij jou past voor meer info. Of neem direct contact op met ons op.
Verpleegoproepsysteem
Alle communicatie en meldingen afhandelen via één mobiel toestel.
Onder andere brandmeldingen, deurmanagement en dwaaldetectie. Slechts
één leverancier, slechts één systeem te onderhouden, dus kostenbesparing!


Personenalarmering
Valse nachtelijke alarmeringen tot het minimum beperkt, waardoor de
nachtzorg afgeschaald kan worden. Verschillende vormen van detectie
door slimme sensoren. Onder andere val-, deur- en dwaaldetectie.
Meerdere virtuele detectiezones instelbaar per cliënt. Beeldfunctie mogelijk.
Thuiszorgoplossingen
Veiliger zelfstandig thuis wonen. Oplossingen voor de thuiszorg met volledige
controle op afstand. Draadloos alarmeren: direct contact in noodsituaties met
familie, buren of de alarmcentrale. Deurmanagement: maak van je smartphone
je sleutel. Eenvoudig te beheren en controleren. Ook vanaf afstand.


Innovatieve
zorgoplossingen
Oplossingen voor de zorg op basis van kunstmatige intelligentie.
Onmiddellijk weten wat er aan de hand is met de cliënt en direct de juiste
hulp kunnen inroepen. Een betere zorg met minder medewerkers. Minder
valse alarmeringen, lagere werkdruk en een hogere tevredenheid onder de
zorgmedewerkers.
Track & trace voor goederen
Met deze app en slimme sensoren weten jouw medewerkers altijd waar
de medische uitrusting is. Nooit meer zoeken dus naar bedden, rolstoelen
of mobiele apparaten. Minder kans op fouten, omdat je kunt zien of een
apparaat al gesteriliseerd is of een bed al klinisch gereinigd. Meer tijd
voor patiëntenzorg!


Klantcontactcenter
Een Automatic Call Distributor (ACD) verdeelt inkomende gesprekken
automatisch over de medewerkers van het klantcontactcenter.
Zo wordt elke cliënt doorverbonden met de juiste zorgmedewerker.
De cliënt ervaart hierdoor een consistente bel-ervaring.