Skip to content

Support085 - 1 119 119

Voclarion
  • Producten
    • Verpleegoproepsysteem
    • Personenalarmering
    • Kunstmatige Intelligentie Software
    • Thuiszorg oplossingen
    • Dwaaldetectie
    • Blyott
    • Deurmanagement
  • Whitepapers
  • Over Voclarion
    • Team
    • Werken bij Voclarion
      • Gedreven commercieel medewerker binnendienst
      • Medior Developer Gezocht
      • Marketing stage
      • Open sollicitatie job
  • Referenties
  • Blog
  • Contact
  • Categorieën
    • Zorg
    • Resellers
    • Zakelijk

Voclarion voor de zorg


Verpleeg Oproep

Het Voclarion verpleeg oproepsysteem is een softwarematig platform dat ervoor zorgt dat alarmen van patiënten en/of slimme domotica terecht komen bij de juiste verpleegkundige.

Lees meer

Kunstmatige Intelligentie

Voclarion Nachtzuster is een zorgapplicatie die een intelligente sensor gebruikt om de veiligheid van patiënten of cliënten te garanderen.

Lees meer

Personen alarmering

Geavanceerde detectie van afwijkend gedrag van bewonders waaronder: onrust in bed, verlating van de kamer en alarmsignalering door een pols/halszender.

Lees meer

Realtime dwaaldetectie

De oplossing tegen weglopen of dwalen. Zorginstellingen willen hun cliënten zoveel mogelijk vrijheid bieden maar tegelijkertijd ook veiligheid garanderen.

Lees meer

Deur management

Met de Nuki smart lock wordt uw smartphone een smart key. Het opent automatisch de deur wanneer u komt en sluit deze weer wanneer u vertrekt.

Lees meer

Blyott

Voclarion biedt in samenwerking met haar partner Blyott een applicatie waarmee ziekenhuizen en zorginstellingen hun mobiele assets, zoals pompen, bedden en andere apparaten kan volgen.

Lees meer

“Wij dromen van een wereld waarin zorgbehoevende de beste zorg krijgen. Met ruim 20 jaar ervaring in de communicatie willen wij de zorg verbeteren door het leveren van ondersteunende techniek.
Voclarion biedt innovatieve communicatie oplossingen die de zorg efficiënter en goedkoper maken waardoor er tijd en geld overblijft voor het leveren van echte zorg. Advies, kwaliteit en vertrouwen staan voorop. Wij bieden in een eerlijk gesprek het beste advies waardoor de zorginstelling voor de best passende oplossing kan kiezen.

Door systemen te leveren die volledig met elkaar geïntegreerd kunnen worden garanderen wij eenvoud en efficiëntie op de werkvloer voor nu en de toekomst. Administratieve taken worden versimpeld, het personeel wordt ontlast en de werkdruk neemt af waardoor er tijd overblijft om de beste zorg te verlenen.”

Ronald
Koppelman

Founder

Voordelen

75%

van de IT-managers wil

Lage kosten

Onze oplossingen zijn beheersbaar, betaalbaar en eenvoudig te integreren in uw bestaande systemen. Daardoor bespaart u in kosten.

83%

van de zorgprofessionals wil

Meer efficiency

De cliënt en zorgprofessional moeten tot het ultieme gefaciliteerd worden. Hun wensen en eisen vormen de basis van uw nieuwe communicatie omgeving.

92%

van de systeembeheerders wil

Beheersbaarheid

Als dwaaldetectie, persoonsalarmering of communicatie zoekt die geïntegreerd en gecombineerd kan worden, bent u bij ons aan het juiste adres.

71%

van onze klanten wil

Zelf bepalen

Wij luisteren naar wat de klant wil. Hybride, cloud of on premise: bij Voclarion kan het allemaal. Wij adviseren, maar u bepaalt waar de prioriteiten liggen.

Dit vinden onze klanten van ons

Wij zijn zeker tevreden over de gehele samenwerking met Voclarion. Onze kosten voor onderhoud zijn sterk gedaald en zijn op dit moment maar 25%.  Door gebruik te maken van VoIP hebben wij ruim 85% weten te besparen.
Gemeente Grootegast
Voclarion heeft met succes de afgelopen 4 jaar het VoIP telefonie platform uitgerold. Hierdoor zijn de communicatiekosten enorm gereduceerd en de kwaliteit van de organisaties sterk verbeterd. De organisatie is weer klaar voor de toekomst.
VluchtelingenWerk Nederland
Iedere vestiging had zijn eigen telefooncentrale. Door Voclarion hebben nu alle vestigingen één enkele gehoste VoIP telefooncentrale. Hierdoor zijn adviseurs optimaal bereikbaar met minimale inspanning.
Hoekstra & van Eck
Onze klanten hoeven niet meer te kiezen uit het menu. Dagelijks verwerkt onze centrale zo’n 10.000 gesprekken. De telefooncentrale van Voclarion bepaalt op basis van klantprofiel naar welke wachtrij inkomende gesprekken gestuurd worden. Daarom is een keuze menu niet meer nodig. Hierdoor wordt het telefoon verkeer Efficiënter verwerkt.
Activite

Onze laatste blogs over de Zorg

10 tips voor efficiënt videovergaderen

Financieel Dagblad Covid | Blyott

We zijn op een betere manier met elkaar gaan samenwerken

Voordelen Zorg VoiP communicatie uit de cloud (Zorg serie intro)

Voclarion

Voclarion is een internationale aanbieder van VoIP telefonie oplossingen, zowel hosted telefonie als installatie op locatie.

  • > Algemene voorwaarden
  • > Klachtenregeling
  • > Privacyregeling
  • > Support
  • > Trainingen

Adres

Voclarion Nederland
Tel: 085 – 1 119 119
Send Email
Joop Geesinkweg 125 1114AB Amsterdam

KvK: 34.16.24.56
BTW: NL 8121.43.565.B01
IBAN: NL16INGB0653576129

Blog

  • 10 tips voor efficiënt videovergaderen
  • Financieel Dagblad Covid | Blyott

Popular

  • Hybride werken: voor wie werkt het en voor wie niet?
  • Hybride werken: de 3 belangrijkste menselijke pijlers
  • Hybride werken: is jouw organisatie er klaar voor?

ICT waarborg gecertificeerd

  • Mogelijkheden Vast Mobiel integratie
  • VoIP integratie met uw CRM of cloud applicaties
  • VoiP telefooncentrale: In de cloud of self-hosted?
  • Privacyregeling
© 2022 Voclarion
  • Home
  • Oplossingen
  • Whitepapers
  • Quickscan
  • Referenties
  • Over Voclarion
  • Blog
  • Support
  • Contact